STORE

All the titles are available on Amazon in English and Italian, in paperback or ebook format

DESIRE FOR VICTORY #2
Virgin of the Rocks, Virgin of the Sand
Edizione Italiana

Eva e Marcello, due adolescenti degli anni ’20 del ‘900 crescono rispettivamente a Catania e Sorrento, sognando gloria e grandezza, nonostante le umili origini.

Sarà il destino a farli incontrare, quando lei, ormai direttrice della Galleria d’Arte Moderna di Roma, incontrerà l’aviatore esteta già conosciuto come “l’eroe nazionale.”

English Edition

1920. Two teenagers, Eva and Marcello, growing up in two separate town in Southern Italy, share a common desire: they dream of glory and greatness, despite their humble origins.

Destiny will bring them together when Eva, who will then become director of the Gallery of Modern Art in Rome, meets the aviator-aesthete Marcello already known as “national hero.”

DESIRE FOR VICTORY #1
Eva Herself
Edizione Italiana

A dividere Eva e l’aviatore Marcello non sono un credo politico, le circostanze avverse, o un destino a cui lei non ha mai creduto. E’ una semplice domanda.

In nome della propria indipendenza sovrana, Eva abbandona l’amore della sua vita, diventando la direttrice della Galleria d’Arte Moderna di Roma, un’amazzone potente, teatrale, divina. Ma per lei non è ancora abbastanza.

English Edition

Ambition is the propeller for this tormented passion which unfolds between war-torn Italy of the beginning of the 1900.

It’s the story of two lovers who desperately try to forget each other, in order to fulfill their personal destinies. But is this even possible?

FRONN 'E LIMON #1
Sirocco
Edizione Italiana

Realismo magico sulla Costiera Amalfitana. Fronn ‘e Limon’ è una ragazza che segue la religione della gioia, canta, ride, danza e raccoglie i limoni. Per lei il vento è Scirocco, il suo incostante amante che le sconvolge le giornate.

English Edition

Joy is something that comes natural to Sonia, a lively lemon-picker from Positano, that flirts and dances with the winds. She brings her stubborn spirit to the battle for environmental conservation of her beautiful land.

Tufo
Edizione Italiana

Che cos’è “Il Popolo”? La studentessa d’arte fuorisede Egon è determinata a scoprirlo. L’incontro con un affascinante borgataro, Er Pantaleone, la introdurrà al mondo dei graffiti e ad un modo di vita anni luce dal proprio.